Wiedza

Czy polskie firmy są mobilne?

Sprawdziliśmy, jak największe polskie firmy radzą sobie z mobilnością swoich stron internetowych. Nasze obserwacje opisaliśmy w krótkim raporcie. Dowiesz się z niego, dlaczego warto dbać o doświadczenia użytkowników smartfonów i tabletów oraz na co wpływ ma dobrze zaprojektowana strona mobilna.

Czytaj więcej

Eyetracking w e-mail marketingu

Skuteczność e-mail marketingu można mierzyć za pomocą wielu metod, na przykład analizy klikalności czy otwieralności. Jako badacze User Experience spojrzeliśmy na to zagadnienie z innej strony. Wykorzystaliśmy technologię eyetracking by sprawdzić co dokładnie użytkownicy widzą, kiedy otwierają newsletter.

Czytaj więcej

Badanie serwisów urzędowych - Administrada

Dobry serwis internetowy urzędu to przede wszystkim platforma ułatwiająca obywatelom rozwiązanie ich problemów. Wychodząc z takiego założenia postanowiliśmy przebadać strony jednostek administracji publicznej. Tak powstała Administrada – kompleksowe i niezależne badanie, którego celem jest nagrodzenie najbardziej przyjaznych dla obywateli serwisów.

Czytaj więcej

Słownik pojęć User Experience

Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych terminów i definicji, które towarzyszą naszej dziedzinie. Jeśli chcesz się dowiedzieć jaka jest różnica pomiędzy makietą a projektem graficznym, co dają badania eyetracking i dlaczego warto stosować zasady user centered design w projektach – to jest właściwe miejsce.

Czytaj więcej

By zobaczyć stronę
obróć urządzenie