2017-12-02 ・

Eyetracking w e-mail marketingu

Skuteczność e-mail marketingu można mierzyć za pomocą wielu metod, na przykład analizy klikalności. My spojrzeliśmy na to zagadnienie z innej perspektywy.

Już trzykrotnie sprawdziliśmy, co dokładnie użytkownicy widzą, kiedy otwierają newsletter. Wykorzystaliśmy do tego technologię eyetracking. Z opublikowanych w 2011, 2013 i 2015 roku raportów dowiesz się jak tworzyć skuteczne kreacje mailingowe. Podpowiadamy również jaki wpływ na odbiór komunikatu mają dobrze dobrane zdjęcia, kolory oraz fonty.

Badając kilkadziesiąt kreacji reklamowych i newsletterów, staraliśmy się znaleźć odpowiedź na pytanie, w jaki sposób konstruować mailing, aby skutecznie przykuwał uwagę odbiorców.

Pierwsze dwie edycje dotyczyły newsletterów wyświetlanych na ekranach urządzeń stacjonarnych – komputerów i laptopów. W 2015 roku skupiliśmy się na użytkownikach urządzeń mobilnych. Wnioski zawarte w publikacjach, mogą okazać się pomocne podczas projektowania kampanii mailingowych.

Pobierz raport

Eyetracking w e-mail marketingu (2011)

7 MB, format PDF

Pobierz

Eyetracking w e-mail marketingu (2013)

5,4 MB, format PDF

Pobierz

Mobile eyetracking in e-mail marketing (2015)

4,9 MB, format PDF

Pobierz

Edisonda to ludzie

Wierzymy, że UX to coś więcej niż rysowanie makiet. Dlatego pomagamy zrozumieć potrzeby użytkowników i osadzamy je w kontekście biznesowym. Jesteśmy największym studiem User Experience w Polsce.

Poznaj nas

projekty szyte na miarę

Na co dzień badamy, tworzymy i rozwijamy cyfrowe produkty. W naszej pracy unikamy założeń - polegamy na wiedzy i zdobytym doświadczeniu.

Zobacz ofertę

Moje ING

Moje ING to jedna z pierwszych w Polsce, w pełni responsywna i spersonalizowana bankowość internetowa, nad którą pracowaliśmy wspólnie z zespołem Banku ING.

Poznaj projekt

By zobaczyć stronę
obróć urządzenie