
Rezultaty Discovery Sprint – czego się spodziewać?
Discovery Sprint pomaga szybko zweryfikować pomysł biznesowy i jest idealnym pierwszym krokiem w budowaniu użytecznych i skalowalnych aplikacji i systemów biznesowych. Daje nam dobrze […]
Wywiady pogłębione – w skrócie IDI (In-Depth-Interview) – to jedna z metod badań jakościowych. Wywiad pomaga nam dogłębnie zrozumieć odbiorcę i dotrzeć do jego potrzeb, motywacji czy problemów.
Zrozumienie potrzeb potencjalnych odbiorców usługi jest kluczowe w projektowaniu zorientowanym na użytkownika – User Centered Design. Wnioski z badania posłużą nam do opracowania Persony oraz Customer Journey.
Wywiad pogłębiony stosujemy jako samodzielną technikę, np. aby wyeksplorować potencjał na rozwiązania cyfrowe wśród określonej grupy odbiorców, lub jako uzupełnienie innych badań, np. testów użyteczności czy eyetrackingu.
Urszula Wysocka – Sermak
Business Design Consultant
+48 513 350 311 +48 513 350 311
urszula.wysocka-sermak@edisonda.pl