Analiza konkurencji i benchmark

Benchmark lub analiza konkurencji to przegląd różnych produktów (stron internetowych, aplikacji, systemów). Wybór metody zależy od tego na jakim etapie tworzenia produktu jesteś.

  • Analiza konkurencji
    Przeglądamy produkty o podobnym przeznaczeniu, szukając ciekawych lub często wykorzystywanych funkcji. Ta metoda jest najbardziej przydatna na wczesnym etapie, kiedy analizujemy rynek i definiujemy funkcje, które produkt powinien posiadać.
  • Benchmark
    Badacze lub projektanci poszukują inspiracji na konkretne elementy interfejsu. Przeglądane produkty niekoniecznie muszą dotyczyć tej samej tematyki. Z tej metody korzystamy, kiedy wiemy już, jakie funkcje mają znaleźć się w projektowanym rozwiązaniu.

Co zyskasz inwestując w benchmark i analizę konkurencji?

Analiza konkurencji pomaga zdobyć informacje na temat kontekstu rynkowego, w jakim funkcjonuje produkt lub usługa, oraz zaplanować odpowiednie przewagi konkurencyjne.

Dzięki benchmarkowi wyłonimy przykłady dobrze zaprojektowanych elementów interfejsu, którymi możemy inspirować się projektując nasze rozwiązania. Jeśli zaprojektujemy elementy naszego interfejsu zgodnie ze standardami występującymi w innych produktach na rynku, użytkownicy chętniej będą z niego korzystać.

 

Potrzebujesz analizy konkurencji lub benchmarku? Porozmawiajmy!

    Czy chcesz otrzymywać najnowsze informacje związane z tematyką business and innovation desing, a także informacje o działaniach Edisondy, naszych projektach i ofercie?

    Wybierz kanał, w którym możemy się z Tobą skontaktować (zgoda jest dobrowolna):

    Dane podane w formularzu zostaną wykorzystane wyłącznie w celu kontaktu zwrotnego z Tobą lub jeżeli wyraziłeś zgodę również w celu wysyłania informacji handlowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

    Michał Madura
    Senior Business Design Consultant


    +48505016712  +48505016712

    Informacja o ciasteczkach

    1. Jako Administrator w ramach witryny stosujemy pliki Cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

    2. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących Cookies oznacza, że będą one zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce internetowej.

    3. Używamy technologii Cookies w celu identyfikacji odwiedzających witrynę, aby prowadzić statystyki na potrzeby marketingowe, a także w celu poprawnego realizowania innych, oferowanych przez serwis usług.

    4. Pliki Cookies, a w tym Cookies sesyjne mogą również dostarczyć informacji na temat Twojego urządzenia końcowego, jak i wersji przeglądarki, której używasz. Zadania te są realizowane dla prawidłowego wyświetlania treści w ramach naszej witryny.

    3. Cookies to krótkie pliki tekstowe. Cookies w żadnym wypadku nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę i nie są w nim zapisywane żadne informacje mogące taką identyfikację umożliwić.

    Aby zobaczyć pełną listę wykorzystywanych przez nas ciasteczek i dowiedzieć się więcej o ich celach, odwiedź naszą Politykę Prywatności.