Szkolenie Badania UX EDISONDA

Szkolenie Badania UX – metody i narzędzia

Na naszym skondensowanym szkoleniu Badania UX poznasz metody badawcze, które warto wykorzystać, aby sprawdzić potencjał swoich produktów i usług cyfrowych lub potrzeby użytkowników.

Termin Dedykowane
Online zostało 10 miejsc
Liczba osób max 10
Czas trwania 1 dzień (7h)
Cena Dedykowana
Wyceń

Szkolenie Badania UX - czego się nauczysz?

  • Dowiesz się, w jaki sposób Badania UX mogą Ci pomóc w rozwoju biznesu. Opowiemy o realizacji projektów w różnych obszarach firmy – od HR, przez sprzedaż, aż po obsługę klienta.
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu różnych metod badawczych i ich doboru w zależności od kontekstu projektu.  
  • Poznasz badawcze metody eksperckie oraz techniki jakościowe i ilościowe.
  • Zyskasz świadomość jak podchodzić do badań i właściwie dobierać narzędzia w zależności od fazy projektu.
  • Zagadnienia teoretyczne omówimy na konkretnych przykładach i przepracujemy warsztatowo. Będzie okazja do wymiany doświadczeń i konsultacji własnych pomysłów z naszą ekspertką.
  • Dowiesz się jak zadawać pytania i jak słuchać, aby użytkownicy chcieli mówić otwarcie 
  • Nauczysz się formułować wnioski na podstawie wyników badań i testów
  • Poznasz case studies rozmaitych projektów badawczych – od niewielkich testów użyteczności, aż po międzynarodowe badania etnograficzne 

Poza zdobytą wiedzą otrzymasz

Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
Rekomendację narzędzi i technik
Listę rekomendowanych książek
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Dla kogo?

Dla osób odpowiedzialnych za rozwój biznesu i cyfryzację procesów

W szczególności zapraszamy:

  • osoby podejmujące decyzje biznesowe w obszarach IT,
  • product managerów i product ownerów,
  • project managerów,
  • innovation managerów.

Szkolenie Badania UX – metody i narzędzia

Dzień 1
Wstęp do badań użyteczności
  • Miejsce badań w procesie projektowym i „filozofia” badawcza 
  • Mierzenie User Experience – miary i metody 
  • Rodzaje badań użyteczności 
Metody eksperckie
  • Metody ilościowe – podstawy skutecznego wykorzystywania webanalytics 
  • Audyt ekspercki – prowadzony metodą listy kontrolnej i cognitive walkthrough 
  • Listy kontrolne dla kluczowych elementów serwisu i systemu 
      Badania z użytkownikami
      • Testy z użytkownikami – przygotowanie, prowadzenie, analiza wyników 
      • Dobór odpowiedniej metody badania w kontekście oczekiwanych rezultatów 
      • Guerilla testing – jak na małą skalę organizować testy użyteczności? 
      Przerwa na lunch
      Angażowanie użytkowników w projektowanie
      • Badania projekcyjne oraz co-creation 
      • Card Sorting i Tree testing

      Trener

      Maria Leńczuk Business Design Consultant

      Posiada 20 lat doświadczenia w badaniach, doradztwie i projektowaniu usług. Pracowała dla publicznych i prywatnych firm oraz instytucji w Polsce i za granicą. Chętnie dzieli się swoją wiedzą: prowadzi szkolenia UX, wykłada Zastosowania UX w Biznesie na Summer School Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie, jest mentorem na studiach podyplomowych User Centered Design na SWPS w Katowicach.

      Potrzebujesz innego szkolenia dedykowanego dla swojego zespołu? Napisz!

        Dane podane w formularzu zostaną wykorzystane wyłącznie w celu kontaktu zwrotnego z Tobą. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

        Michał Madura
        Client Success Director


        +48 505 016 712+48 505 016 712

        Korzystamy z cookies. Dowiedz się więcej