Szkolenie Business Design – techniki i narzędzia

Na naszym skondensowanym szkoleniu Business Design poznasz narzędzia, które pozwolą Twojemu zespołowi efektywnie realizować projekty wspierające biznes i Twoje KPI.

Termin Dedykowane
Online zostało 10 miejsc
Liczba osób max 10
Czas trwania 2 dni (13h)
Cena Dedykowna
Wyceń

Szkolenie Business Design - czego się nauczysz?

  • Dowiesz się, w jaki sposób techniki Business Design oraz User Experience mogą pomóc Tobie i Twojemu zespołowi w rozwoju biznesu. Opowiemy o realizacji projektów w różnych obszarach firmy – od HR, przez sprzedaż, aż po obsługę klienta.
  • W trakcie 2-dniowych warsztatów omówimy poszczególne etapy procesu projektowego. Przyjrzymy się osobom zaangażowanym w ten proces oraz opowiemy o technikach tworzenia produktów cyfrowych, które odpowiedzą na realne potrzeby Twojej firmy.
  • Zagadnienia teoretyczne omówimy na konkretnych przykładach i przepracujemy warsztatowo. Będzie okazja do wymiany doświadczeń i konsultacji własnych pomysłów z naszą ekspertką.

Poza zdobytą wiedzą otrzymasz

Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
Rekomendację narzędzi i technik
Listę rekomendowanych książek
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Dla kogo?

Dla osób i zespołów odpowiedzialnych za rozwój biznesu i cyfryzację procesów

W szczególności zapraszamy:

  • osoby podejmujące decyzje biznesowe w obszarach IT,
  • product managerów i product ownerów,
  • project managerów,
  • zespołów projektowych,
  • innovation managerów.

Szkolenie Business Design – program

Projektowanie startupy EDISONDA
Dzień 1
Wprowadzenie do Business Design i User Experince
  • Kilka słów na początek
  • Jak business design pomaga w organizacji?
Proces projektowy
  • Osoby i ich rola w projekcie
  • Etapy procesu projektowego
Zasady projektowania
  • Psychologia poznawcza – jak działają Twoi użytkownicy?
Przerwa na lunch
Heurystyki użyteczności i zasady Gestalt w biznesie
Dzień 2
Analiza i zbieranie wymagań
  • Po co Ci badania z użytkownikami?
  • Jak zrobić dobry benchmark?
  • Persony i protopersony – kim NAPRAWDĘ są Twoi klienci?
  • Jak oferować klientom prawdziwą wartość?
Przerwa na lunch
Projektowanie systemów biznesowych
  • Techniki mapowania procesów (Customer Journey i Blueprint)
  • Określanie zakresu funkcjonalnego projektu
  • Architektura informacji i schematy procesów
  • Zdalne techniki i narzędzia do prowadzenia warsztatu?
Prototypowanie
  • Kiedy i jak testować pomysły?
  • Zrób sobie prototyp
  • Makieta a prototyp, projekt graficzny a funkcjonalny
Testowanie i wdrożenie

Trener

Maria Leńczuk Business Design Consultant

Posiada 20 lat doświadczenia w badaniach, doradztwie i projektowaniu usług. Pracowała dla publicznych i prywatnych firm oraz instytucji w Polsce i za granicą. Chętnie dzieli się swoją wiedzą: prowadzi szkolenia UX, wykłada Zastosowania UX w Biznesie na Summer School Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie, jest mentorem na studiach podyplomowych User Centered Design na SWPS w Katowicach.

Potrzebujesz innego szkolenia dedykowanego dla swojego zespołu? Napisz!

    Dane podane w formularzu zostaną wykorzystane wyłącznie w celu kontaktu zwrotnego z Tobą. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

    Michał Madura
    Client Success Director


    +48 505 016 712+48 505 016 712

    Korzystamy z cookies. Dowiedz się więcej