Nasz projekt na drugim miejscu w rankingu „Rzeczpospolitej”

Dziennik „Rzeczpospolita” docenił projekt w ogólnopolskim Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego. Serwis www Grant Thornton Polska znalazł się na drugim miejscu w kategorii „Strony internetowe”.

Oferta grupy Grant Thornton jest mocno rozbudowana, a sam serwis bardzo bogaty w content. Zaproponowanie przejrzystej i intuicyjnej architektury wspierającej dodatkowo działania SEO było więc sporym wyzwaniem.

Naszą pracę z zespłem GT zaczęliśmy od gruntownego audytu ówczesnej wersji serwisu. Przeanalizowaliśmy ruch i zmapowaliśmy kluczowe ścieżki użytkowników. Na podstawie wniosków z audytu zaproponowaliśmy architekturę informacji oraz projekt funkcjonalny. Graficznie pracowaliśmy nad serwisem w oparciu o międzynarodową identyfikację Grant Thornton International.

Chcesz zaprojektować skomplikowany produkt lub usługę?

Gdy otrzymaliśmy projekty, najpierw uśmiechnęliśmy się my, a później programiści, którzy docenili jakość i metodykę przygotowania plików. Wierzymy, że ten uśmiech zadowolenia towarzyszy również czytelnikom serwisu.

Według naszych obserwacji serwis jest bardziej widoczny w sieci, a użytkownicy spędzają na nim więcej czasu przyswajając więcej odpowiednio dopasowanej do nich treści – komentuje współpracę Szymon Laszewicz, E-marketing Manager w Grant Thornton.

Co doceniła „Rzeczpospolita”?

Analizując portale firm doradztwa podatkowego Jury rankingu wzięło pod uwagę 11 kryteriów. Eksperci ocenili między innymi dostosowanie stron do urządzeń mobilnych, architekturę informacji, czytelność, estetykę, projekt graficzny, zastosowane zdjęcia oraz wsparcie SEO.

Przeczytaj więcej współpracy studia EDISONDA i Grant Thornton.

Chcesz się dowiedzieć, jak mógłby wyglądać proces w Twojej organizacji?

Korzystamy z cookies. Dowiedz się więcej