Zaprojektowany przez nas serwis internetowy InPost otrzymał III Nagrodę Publiczności Mobile Trends Awards 2019. Na co dzień projektujemy rozwiązania przyjazne użytkownikom – tym bardziej cieszy nas wyróżnienie przyznane przez Internautów.
Nowy portal InPost łączy cechy strony wizerunkowej oraz ofertowo-operacyjnej i agreguje wszystkie (wcześniej dostępne na różnych serwisach) usługi firmy. Nad rozwiązaniem pracowaliśmy wspólnie z zespołem InPost oraz firmą Quantoo.
Czym wyróżnia się projekt funkcjonalny www InPost?
Projektując stronę zaproponowaliśmy nowe podejście – zamiast dzielić klientów na indywidualnych i biznesowych, ułożyliśmy ofertę ze względu na konkretne cele (Odbieram, Nadaję, Oferta dla firm). Nadawanie paczek (z domu/do domu; z paczkomatu/do paczkomatu), śledzenie przesyłek czy wyszukiwanie paczkomatów, dostępne jest teraz za pomocą jednego kliknięcia.
Nowe, wygodne funkcje:
- opcja Szybkie Nadania – teraz klienci indywidualni i biznesowi w łatwy sposób wyślą paczkę (wcześniejszy manager paczek obsługiwany był głównie przez firmy).
- łatwe sprawdzenie cen – zamiast mniej dostępnego cennika – prosty konfigurator (dwa kliknięcia i znamy cenę przesyłki danego gabarytu).
Jak zaprojektowaliśmy grafikę portalu InPost?
Architektura i grafika zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie skrócić czas realizacji celu. Nowa graficzna odsłona InPost to jednak nie tylko użyteczny, ale też BARDZO przyjazny interfejs, który wychodzi poza standardowe korporacyjno-operacyjne ramy, pozostając w zgodzie z marką i misją firmy. Strona jest responsywna i zachowuje swoją filozofię we wszystkich kanałach.
Aby przekonać się o walorach nowego serwisu InPost warto:
- sprawdzić jak łatwo i bez rejestracji można zrealizować działania w ramach usług InPost,
- zauważyć, że hoover na butonach otwiera się jak paczkomat,
- pozwolić nowemu brand hero, Matowi, obserwować każdy swój ruch na stronie,
- dać się poprowadzić przyjaznej nawigacji opartej o system czytelnych ikon.
Czym jest Mobile Trends Awards?
Mobile Trends Awards to nagrody przyznawane firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Wyróżnienie jest przyznawane od 9 lat i zyskało już miano Oscara branży mobilnej w Polsce. Co roku konkurują ze sobą silne marki, które oceniane są za dbałość o szczegóły, dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność i rozpoznawalność.
Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane są przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą eksperci związani z branżą mobile. Co roku przyznawana jest również nagroda Publiczności, dla rozwiązania, które zdobyło najwięcej głosów Internautów. Tylko najlepsze aplikacje oraz kampanie mają szansę na nominację. Sama nominacja to duże wyróżnienie, a wygrana w Mobile Trends Awards to możliwość dołączenia do branżowej elity marek, które tworzą projekty mobilne na najwyższym poziomie.