Nagranie: Jak wdrażać narzędzia cyfrowe w międzynarodowej organizacji? Case study Philip Morris International

To już trzeci odcinek serii webinarów Business Design Calls. Tym razem do rozmowy zaprosiliśmy Monikę Zielonkę, User Experience Strategist w Philip Morris International.

Rozmawiałyśmy o tym, jak zaplanować i przeprowadzić projekt wdrożenia wewnętrznych narzędzi cyfrowych dla pracowników z całego świata oraz o digitalizacji miejsca pracy – od biura, przez sprzedaż, aż po fabrykę i… pole.

Z nagrania dowiesz się:

  • jak zaplanować proces, zbadać oczekiwania i połączyć interesy wielu różnych grup odbiorców,
  • od czego zacząć, wdrążając projekt digital workplace, by działać kompleksowo i spójnie,
  • czy warto zatrudnić zewnętrznego konsultanta w zespole i czym się kierować w wyborze,
  • jak międzynarodowa firma pokonuje wyzwania pracy nad narzędziami wewnętrznymi do współpracy i komunikacji.

Kilka słów o naszym Gościu:

Monika Zielonka, User Experience Strategist, Philip Morris International

Posiada 18-letnie doświadczenie w pracy zarówno dla start-upów, jak i dużych międzynarodowych firm, m.in. kanału telewizyjnego, lidera w zakresie programów lojalnościowych, międzynarodowej księgarni oraz firmy z branży FMCG. Będąc częścią wielokulturowych zespołów w Wielkiej Brytanii i Szwajcarii, wdrażała nowe sposoby pracy. Do działu IT Philip Morris International dołączyła w 2017 roku, gdy firma rozpoczęła pracę nad kształtowaniem wolnej od dymu przyszłości. Pełni rolę UX Strategist, a jej zadaniem jest projektowanie strategii tych pozytywnych zmian.

O Philip Morris Polska

PMI pracuje aktualnie nad produktami wolnymi od dymu tytoniowego, które są alternatywą dla tradycyjnych papierosów, aby te właśnie produkty w przyszłości zastąpiły papierosy. Firma zatrudnia na całym świecie 73 500 pracowników, w tym prawie 400 osób w ośrodkach badawczo-rozwojowych w Szwajcarii i Singapurze. 

Webinar jest dla Ciebie, jeśli:

  • na co dzień podejmujesz decyzje związane z rozwojem produktów i usług w organizacji,
  • interesują Cię konkrety mówione językiem biznesu, a nie marketingu,
  • szukasz inspiracji i mocnych argumentów w zakresie transformacji cyfrowej,
  • chcesz rozwijać i cyfryzować biznes w oparciu o badania i dane,
  • chcesz porozmawiać z praktykiem biznesu, który wykorzystuje design w swojej firmie.

Chcesz się dowiedzieć, jak wdrożyć narzędzia cyfrowe w Twojej organizacji?