Webinar: Jak wdrażać narzędzia cyfrowe w międzynarodowej organizacji? Case study Philip Morris International

Kiedy? Webinar już się odbył
Gdzie? Online

To już trzeci odcinek serii webinarów Business Design Calls. Tym razem do rozmowy zaprosiliśmy Monikę Zielonkę, User Experience Strategist w Philip Morris International.

Porozmawiamy o tym jak zaplanować i przeprowadzić projekt wdrożenia wewnętrznych narzędzi cyfrowych dla pracowników z całego świata. Będzie o digitalizacji miejsca pracy – od biura, przez sprzedaż, aż po fabrykę i… pole.

Z webinaru dowiesz się:

  • jak zaplanować proces, zbadać oczekiwania i połączyć interesy wielu różnych grup odbiorców,
  • od czego zacząć, wdrążając projekt digital workplace, by działać kompleksowo i spójnie,
  • czy warto zatrudnić zewnętrznego konsultanta w zespole i czym się kierować w wyborze,
  • jak międzynarodowa firma pokonuje wyzwania pracy nad narzędziami wewnętrznymi do współpracy i komunikacji.

Kilka słów o naszym Gościu:

Monika Zielonka, User Experience Strategist, Philip Morris International

Posiada 18-letnie doświadczenie w pracy zarówno dla start-upów, jak i dużych międzynarodowych firm, m.in. kanału telewizyjnego, lidera w zakresie programów lojalnościowych, międzynarodowej księgarni oraz firmy z branży FMCG. Będąc częścią wielokulturowych zespołów w Wielkiej Brytanii i Szwajcarii, wdrażała nowe sposoby pracy. Do działu IT Philip Morris International dołączyła w 2017 roku, gdy firma rozpoczęła pracę nad kształtowaniem wolnej od dymu przyszłości. Pełni rolę UX Strategist, a jej zadaniem jest projektowanie strategii tych pozytywnych zmian.

O Philip Morris Polska

PMI pracuje aktualnie nad produktami wolnymi od dymu tytoniowego, które są alternatywą dla tradycyjnych papierosów, aby te właśnie produkty w przyszłości zastąpiły papierosy. Firma zatrudnia na całym świecie 73 500 pracowników, w tym prawie 400 osób w ośrodkach badawczo-rozwojowych w Szwajcarii i Singapurze. 

Webinar jest dla Ciebie, jeśli:

  • na co dzień podejmujesz decyzje związane z rozwojem produktów i usług w organizacji,
  • interesują Cię konkrety mówione językiem biznesu, a nie marketingu,
  • szukasz inspiracji i mocnych argumentów w zakresie transformacji cyfrowej,
  • chcesz rozwijać i cyfryzować biznes w oparciu o badania i dane,
  • chcesz porozmawiać z praktykiem biznesu, który wykorzystuje design w swojej firmie.
Webinar

Jak wdrażać narzędzia cyfrowe w międzynarodowej organizacji? Case study PMI

Chcesz się dowiedzieć, jak wdrożyć narzędzia cyfrowe w Twojej organizacji?

Korzystamy z cookies. Dowiedz się więcej