Raport: wirtualni asystenci w bankowości – stan obecny i perspektywy rozwoju

Dowiedz się, jak wypadają wirtualni asystenci dziś i jak mogą ewoluować w przyszłości. Raport powstał na podstawie badań ekspertów z EDISONDY i przy wsparciu naszego partnera technologicznego, firmy Univio.

Wirtualni asystenci to już codzienność, także w bankowości. Mają pomagać w załatwieniu prostych spraw czy sprawnie przekierować do odpowiedniego konsultanta. W naszym najnowszy raporcie, sprawdziliśmy, jak bankowe czatboty i voiceboty radzą sobie w różnych sytuacjach. Ale przede wszystkim, pokusiliśmy się o predykcję tego, w którą stronę tacy wirtualni asystenci powinni się rozwijać. Zapraszamy do pobrania raportu o wirtualnych asystentach w bankowości!

Raport

Wirtualni asystenci w bankowości

Dowiedz się więcej o skutecznym wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań do swojej firmy.

Zastanawiasz się, jak wdrożyć AI do swojej firmy? Porozmawiajmy!

    Czy chcesz otrzymywać najnowsze informacje związane z tematyką business and innovation desing, a także informacje o działaniach Edisondy, naszych projektach i ofercie?

    Wybierz kanał, w którym możemy się z Tobą skontaktować (zgoda jest dobrowolna):

    Dane podane w formularzu zostaną wykorzystane wyłącznie w celu kontaktu zwrotnego z Tobą lub jeżeli wyraziłeś zgodę również w celu wysyłania informacji handlowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

    Michał Madura
    Senior Business Design Consultant


    +48505016712  +48505016712