Szkolenie AI w pracy zespołów badawczych

Podczas szkolenia dowiesz się, w jaki sposób można wykorzystać narzędzia bazujące na algorytmach sztucznej inteligencji w codziennej pracy badacza oraz zespołów badawczych po to, by przyśpieszyć proces badawczy i usprawnić, szczególnie najbardziej żmudne etapy badań, także z użytkownikami. 

Termin Do uzgodnienia
Liczba osób 10
Czas trwania 9 godzin
Cena 2700 PLN (brutto)
Zapisz siebie lub swój zespół!

AI w pracy zespołów badawczych - czego się nauczysz?

  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia AI do efektywnej analizy danych, przeglądów benchmarkowych i analizy konkurencji, co pozwoli na szybsze i dokładniejsze wyciąganie wniosków strategicznych.
  • Poznasz narzędzia online do przeprowadzania badań użytkowników oraz dowiesz się jak stosować AI do analizy zachowań, trendów i profilowania, co ułatwi zbieranie i analizowanie danych użytkowników.
  • Nauczysz się jak dobierać odpowiednie formaty dostarczania wyników badań (prezentacje, raporty, warsztaty, webinary) w zależności od grupy docelowej i celów badawczych, maksymalizując przydatność i zrozumienie wyników.
  • Dowiesz się, jak AI może pomóc w oszczędzaniu czasu na przygotowywanie materiałów z badań, w automatyzacji rutynowych zadań oraz w efektywnej wizualizacji danych, co przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy zespołów badawczych.

Chcesz wiedzieć więcej? Porozmawiajmy!

Poza zdobytą wiedzą otrzymasz

Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
Rekomendację narzędzi i technik
Listę rekomendowanych książek
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób i zespołów odpowiedzialnych za planowanie i realizację badań, dostarczanie informacji na potrzeby podejmowania decyzji.

W szczególności zapraszamy:

  • osoby podejmujące decyzje biznesowe w obszarze badań,
  • badaczki i badaczy,
  • projektantki i projektantów UX,
  • innovation managerów.

AI w pracy zespołów badawczych – program

Spotkanie 1
Desk research & benchmark
  • metody eksperckie,
  • analiza wyników,
  • narzędzia AI.
Spotkanie 2
Badania jakościowe z użytkownikami
  • cele badawcze i kolejne kroki,
  • organizacja rekrutacji i badań on-line,
  • AI w czy zamiast badań z użytkownikami?
Spotkanie 3
Jakie są idealne wyniki badań?
  • Rekomendowane formaty a grupy docelowe (prezentacje, raporty, warsztaty, tablice i kanwy, webinaria),
  • Jak AI pomoże zaoszczędzić Twój czas?

Nasi eksperci

Maria Lewczuk
Senior Business Designer, Program Lead

Maria posiada 20 lat doświadczenia w badaniach, doradztwie i projektowaniu usług. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i User Centered Design na SWPS w Katowicach. Pracowała dla publicznych i prywatnych firm oraz instytucji w Polsce i za granicą.

Chętnie dzieli się swoją wiedzą: wykłada Zastosowania UX w Biznesie na Summer School Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie, jest mentorem na studiach podyplomowych User Centered Design na SWPS w Katowicach.

Nauczę Cię:
👌 Podejścia Business Design
👌 Tworzenia modeli biznesowych
👌 Strategii tworzenia komunikacji biznesowej
Piotr Modrzewski
Senior Business Designer

Badacz, analityk, business designer. W branży badawczo-konsultingowej od ponad 10 lat. Realizuje projekty w obszarze strategii CX/UX, badań eksploracyjnych i optymalizacyjnych, zwłaszcza w branży finansowej (banki, fintechy), ubezpieczeniowej, produkcyjnej, mediowej oraz e-commerce.

Specjalizuje się w optymalizacji procesów sprzedażowych i ścieżek zakupowych klientów, rozwoju sklepów internetowych i aplikacji mobilnych (b2b, b2c), analizie trendów i innowacji oraz analityce produktowej.

Nauczę Cię:
👌 Podejścia do badań
👌 Automatyzacji procesów badawczych
👌 Strategii projektowania badań w świecie AI
Michał Krupiński
CX Researcher

Badacz i analityk realizujący projekty mające na celu pogłębienie wiedzy na temat potrzeb klientów. Swoje doświadczenie zdobywał pomagając usprawnić produkty dla LuxMed i banku ING. 

Specjalizuje się w prowadzeniu wywiadów i badań użyteczności. Jako analityk zgłębia ludzkie zachowania, a pozyskaną wiedzę przekuwa w rozwiązania, które zwiększają satysfakcję użytkowników i ułatwiają korzystanie z systemów.

Nauczę Cię:
👌 Projektowania badań
👌 Myślenia w kontekście potrzeb użytkowników
👌 Badania ścieżki decyzyjnej

Dlaczego Edisonda?

Jako partner w dziedzinie produktów cyfrowych, oferujemy doradztwo
(w ramach sieci Grant Thornton) oraz projektujemy rozwiązania i ulepszenia, które wzbogacą Twoje cyfrowe produkty i pomysły. Od etapu badań aż po osiągnięcie konkretnych wyników.

Oferujemy profesjonalne doradztwo, przeprowadzamy dogłębne analizy badawcze
i tworzymy rozwiązania na każdym etapie procesu innowacyjnego. Zaczynając od badań
i określania potrzeb biznesowych, przez fazę eksploracji i tworzenia idei, gdzie rozwijamy pomysły od prostych koncepcji do bardziej zaawansowanych projektów, aż po projektowanie, implementację i doskonalenie gotowych produktów cyfrowych. Realizujemy te działania w konkurencyjnym świecie dużych
i uznanych firm.

15
lat na rynku
15
50
ekspertów ze świata badań, designu i biznesu
50
900
zrealizowanych projektów
900
15
najróżniejszych branż
15

Nasi klienci to

Zapisz siebie lub swój zespół na nasze szkolenie już dziś!

    Czy chcesz otrzymywać najnowsze informacje związane z tematyką business and innovation desing, a także informacje o działaniach Edisondy, naszych projektach i ofercie?

    Wybierz kanał, w którym możemy się z Tobą skontaktować (zgoda jest dobrowolna):

    Dane podane w formularzu zostaną wykorzystane wyłącznie w celu kontaktu zwrotnego z Tobą lub jeżeli wyraziłeś zgodę również w celu wysyłania informacji handlowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

    Michał Madura
    Client Success Director


    +48 505 016 712+48 505 016 712