Definiowanie

Definiowanie strategii na bazie wniosków z badań

Aby sprzedać produkt lub usługę warto zdefiniować kim jest ich odbiorca, jakie ma potrzeby i czego poszukuje. Na tym etapie skupiamy się przede wszystkim na kontekście użytkownika.

Audyt E-commerce Health Check - EDISONDA
Usługi i narzędzia

Definiowanie wymaga bliskiej współpracy

Zebrane podczas badań i eksploracji informacje służą nam do zdefiniowania strategii i założeń projektowych. Na tym etapie będziemy pracować wspólnie, warsztatowo. Wykorzystamy cały wachlarz autorskich narzędzi projektowych.

 

Dlaczego?

Zdefiniuj użytkownika, strategię i założenia

Wiemy, że nie jest to proste, dlatego pomożemy Ci, jeśli:

  • jesteś na etapie dookreślania swojego pomysłu i tworzenia strategii,
  • zastanawiasz się nad modyfikacją modelu biznesowego,
  • planujesz wejście na nowe rynki lub nowy etap w rozwoju firmy,
  • zastanawiasz się, jak przełożyć posiadane dane na rozwój produktu.

Chcesz porozmawiać o badaniach, które możemy dla Ciebie zrealizować? Porozmawiajmy!

    Czy chcesz otrzymywać najnowsze informacje związane z tematyką business and innovation desing, a także informacje o działaniach Edisondy, naszych projektach i ofercie?

    Wybierz kanał, w którym możemy się z Tobą skontaktować (zgoda jest dobrowolna):

    Dane podane w formularzu zostaną wykorzystane wyłącznie w celu kontaktu zwrotnego z Tobą lub jeżeli wyraziłeś zgodę również w celu wysyłania informacji handlowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

    Michał Madura
    Senior Business Design Consultant


    +48505016712  +48505016712