Definiowanie

Definiowanie strategii na bazie wniosków z badań

Aby sprzedać produkt lub usługę warto zdefiniować kim jest ich odbiorca, jakie ma potrzeby i czego poszukuje. Na tym etapie skupiamy się przede wszystkim na kontekście użytkownika.

Usługi i narzędzia

Definiowanie wymaga bliskiej współpracy

Zebrane podczas badań i eksploracji informacje służą nam do zdefiniowania strategii i założeń projektowych. Na tym etapie będziemy pracować wspólnie, warsztatowo. Wykorzystamy cały wachlarz autorskich narzędzi projektowych.

 

Dlaczego?

Zdefiniuj użytkownika, strategię i założenia

Wiemy, że nie jest to proste, dlatego pomożemy Ci, jeśli:

  • jesteś na etapie dookreślania swojego pomysłu i tworzenia strategii,
  • zastanawiasz się nad modyfikacją modelu biznesowego,
  • planujesz wejście na nowe rynki lub nowy etap w rozwoju firmy,
  • zastanawiasz się, jak przełożyć posiadane dane na rozwój produktu.

Chcesz zdefiniować strategię dla produktu, usługi lub firmy?