Discovery sprint

Discovery sprint pomaga w szybkiej walidacji pomysłu biznesowego. Jest to więc pierwszy krok w tworzeniu użytecznych i skalowalnych aplikacji oraz systemów biznesowych. 

Porozmawiajmy
  • Po co Ci Discovery Sprint?

    W 2 tygodnie zdefiniujemy cel i zakres Twojego przyszłego produktu. Opracujemy persony i damy Ci konkretne wskazówki, jak rozwijać produkt i testować go z użytkownikami.

  • Jakie będą efekty?

    W 2 tygodnie opracujemy Proof of Concept (PoC) i specyfikację, które wykorzystasz jako brief dla programistów, wsad do prezentacji dla VC lub argument do rozmów ze stakeholderami.

  • Jakie będzie Twoje zaangażowanie?

    Przygotowanie materiałów do analizy, warsztaty strategiczne oraz opracowanie person i Customer Journey Map to około 3-4 dni robocze Twojej pracy z nami.

Jak wygląda Discovery Sprint?

Kick-off

1

Spotykamy się, aby porozmawiać o założeniach projektu

Analiza

2

Analizujemy otrzymane materiały i informacje

Warsztaty

3

Mapujemy ekosystem, określamy potrzeby biznesowe

Definiowanie

4

Opracowujemy persony i user stories

Specyfikacja

5

Powstaje koncepcja, screen flow i architektura informacji

Projektowanie konceptu

6

Projektujemy 5 podstawowych ekranów

Co wspólnie wypracujemy?

Analiza potrzeb
Persony
Customer Journey Map
Architektura informacji
5 podstawowych ekranów

2 tygodnie i co dalej?

Discovery sprint EDISONDA

W ramach Discovery Sprint otrzymasz od nas rekomendację dalszych prac. Nasze doświadczenie mówi, że warto zacząć od przetestowania pomysłu na produkt z potencjalnymi klientami.

Mogą to być ustrukturyzowane badania eksploracyjne, takie jak wywiady pogłębione IDI wspomagane scenariuszami lub nawet nieformalna rozmowy i zbieranie informacji zwrotnych. W tym też możemy Ci pomóc!

 

Ile kosztuje Product Discovery Sprint?

Prowadzony przez nas Discovery Sprint trwa 3 tygodnie – 1 tydzień na przygotowanie i analizę danych, informacji rynkowych i dokumentacji, a następnie 2 tygodnie intensywnej pracy.

Cały proces kosztuje 50 000 zł netto. Koszt jest stały, ryczałtowy i obejmuje zaangażowanie całego, co najmniej 3-osobowego zespołu (project manager, UX designer i UI designer) oraz prawa autorskie do wszystkich powstałych materiałów.

Materiały dostarczone po sprincie zawierają kluczową wiedzę i założenia dotyczące Twojego produktu. Sprint ma na celu konkretyzację pomysłu i jego pierwszą weryfikację oraz przejście do jego wdrożenia.

Cena obejmuje wszystkie przygotowania, prace i materiały, od wstępnego przygotowania Discovery Sprintu do prezentacji koncepcji (5 projektów UI) i specyfikacji funkcjonalnej (user stories, architektura informacji itp.). Więcej o efektach (deliverables) Discovery Sprintu przeczytasz w naszym artykule.