Badania RITE – kiedy i jak je wykorzystać?
RITE testing to metoda badawcza umożliwiająca wykrycie oraz poprawienie jak największej ilości błędów, w jak najkrótszym czasie. Chcesz szybko zbadać […]
Product Discovery Sprint pomaga w szybkiej walidacji pomysłu biznesowego. Jest to więc pierwszy krok w tworzeniu użytecznych i skalowalnych aplikacji oraz systemów biznesowych.
W 2 tygodnie zdefiniujemy cel i zakres Twojego przyszłego produktu. Opracujemy persony i damy Ci konkretne wskazówki, jak rozwijać produkt i testować go z użytkownikami.
W 2 tygodnie opracujemy Proof of Concept (PoC) i specyfikację, które wykorzystasz jako brief dla programistów, wsad do prezentacji dla VC lub argument do rozmów ze stakeholderami.
Przygotowanie materiałów do analizy, warsztaty strategiczne oraz opracowanie person i Customer Journey Map to około 3-4 dni robocze Twojej pracy z nami.
Spotykamy się, aby porozmawiać o założeniach projektu
Analizujemy otrzymane materiały i informacje
Mapujemy ekosystem, określamy potrzeby biznesowe
Opracowujemy persony i user stories
Powstaje koncepcja, screen flow i architektura informacji
Projektujemy 5 podstawowych ekranów
W ramach Product Discovery Sprint otrzymasz od nas rekomendację dalszych prac. Nasze doświadczenie mówi, że warto zacząć od przetestowania pomysłu na produkt z potencjalnymi klientami.
Mogą to być ustrukturyzowane badania eksploracyjne, takie jak wywiady pogłębione IDI wspomagane scenariuszami lub nawet nieformalna rozmowy i zbieranie informacji zwrotnych. W tym też możemy Ci pomóc!
Prowadzony przez nas Discovery Sprint trwa 3 tygodnie – 1 tydzień na przygotowanie i analizę danych, informacji rynkowych i dokumentacji, a następnie 2 tygodnie intensywnej pracy.
Cały proces kosztuje 50 000 zł netto. Koszt jest stały, ryczałtowy i obejmuje zaangażowanie całego, co najmniej 3-osobowego zespołu (project manager, UX designer i UI designer) oraz prawa autorskie do wszystkich powstałych materiałów.
Materiały dostarczone po sprincie zawierają kluczową wiedzę i założenia dotyczące Twojego produktu. Sprint ma na celu konkretyzację pomysłu i jego pierwszą weryfikację oraz przejście do jego wdrożenia.
Cena obejmuje wszystkie przygotowania, prace i materiały, od wstępnego przygotowania Discovery Sprintu do prezentacji koncepcji (5 projektów UI) i specyfikacji funkcjonalnej (user stories, architektura informacji itp.). Więcej o efektach (deliverables) Discovery Sprintu przeczytasz w naszym artykule.