Service Design

Dzięki Service Design projektujemy produkty i usługi cyfrowe zgodne z potrzebami użytkowników. To daje nam pewność, że będą one miały szansę na powodzenie rynkowe i sprzedaż. Działamy w modelu Double Diamond.

  • Jak wygląda proces?
    Pracujemy w pięcioetapowym cyklu projektowym: rozpoznajemy potrzeby użytkowników i firmy, definiujemy problem do rozwiązania, określamy zakres prac, generujemy pomysły rozwiązań, tworzymy dla nich prototypy i testujemy je z użytkownikami.
  • Co dalej?
    Poszczególne etapy spisujemy na canvasach – wirtualnych lub materialnych. Wizualizujemy rozwiązania i oznaczamy, które pomysły się sprawdzają, a które nie. Podejmujemy decyzję co prototypować i testować w kolejnym sprincie projektowym.

Co zyskasz dzięki Service Design?

Service Design pozwala znacząco obniżyć koszty wdrożenia. Warto działać w ten sposób od samego początku, aby każda decyzja projektowa była umocowana konkretnym testem i po prostu opłacalna.

Tworzysz produkt lub usługę i chcesz wykorzystać Service Design?

Korzystamy z cookies. Dowiedz się więcej