Badania

Badania UX to droga do decyzji opartych na danych

Realizujemy badania etnograficzne i testy użyteczności stron, aplikacji, systemów wewnętrznych, a nawet fizycznych produktów. Wszystko po to, aby zdobyć informacje o potrzebach użytkowników, które są paliwem dla biznesu.

Porozmawiajmy
Usługi i narzędzia

Rodzaj badań dobierzemy wspólnie z Tobą

Jeśli posiadasz gotowy produkt, przydatny będzie audyt lub testy użyteczności. Jeżeli dopiero myślisz o wdrożeniu nowego rozwiązania, zaczniemy od badań eksploracyjnych. Na podstawie wyników pomożemy Ci podjąć decyzje projektowe i biznesowe.

Dlaczego?

Przetestuj produkt, poznaj potrzeby

Z powodzeniem wykorzystujemy badania w każdym obszarze działalności firm – od działów produktowych i produkcji, przez marketing i sprzedaż/e-commerce, aż po HR czy finanse. Większość badań możemy przeprowadzić zdalnie.

Kiedy zdecydować się na badania UX? Wybierz badania, jeśli chcesz się dowiedzieć:

  • czy Twój pomysł na produkt odpowiada na potrzeby użytkowników,
  • czy i jak użytkownicy korzystają z systemu lub aplikacji,
  • jakie są potrzeby pracowników w kontekście cyfryzacji procesów,
  • dlaczego konwersja w Twoim sklepie internetowym spada,
  • jak wprowadzić zmiany w produktach, usługach lub firmie, w oparciu o dane.

Dzięki badaniom wiemy, jak wyniki testów DNA komunikować pacjentom, lekarzom i konsultantom genetycznym. Zyskaliśmy perspektywę użytkownika!

dr Klaudia Szklarczyk-Smolana Business Development Director w Intelliseq

Chcesz porozmawiać o badaniach, które możemy dla Ciebie zrealizować?

Korzystamy z cookies. Dowiedz się więcej