Jak wdrożyć AI do firmy w 9 krokach – zmiana może być korzystna
Nawet jeśli sztuczna inteligencja nie zbawi nas od wszelkich bolączek prowadzenia biznesu, przy umiejętnym wprowadzaniu jej do firmy możemy uzyskać […]
Badania dzienniczkowe to jeden z rodzajów badań etnograficznych. Uczestnicy regularnie zapisują swoje doświadczenia i wrażenia związane z naturalnym korzystaniem z produktu fizycznego lub cyfrowego i wysyłają te zapiski naszym badaczom.
Dzięki „dzienniczkom” możemy zbadać zmiany zachowań w czasie i sprawdzić np. czy użytkownicy uczą się korzystania z urządzenia lub systemu albo jak różni się użytkowanie produktu w dni robocze i weekendy.
Rozwijasz produkt lub usługę codziennego użytku?
Badania dzienniczkowe dadzą Ci wgląd w codzienne zwyczaje użytkowników i informacje zwrotne oparte na bezpośrednich doświadczeniach. A my znając ten kontekst dowiemy się co w produkcie lub usłudze nie satysfakcjonuje użytkowników i zaproponujemy odpowiednie zmiany w interfejsie lub poprawę cutomer experience.