Audyt e-commerce healthcheck

Audyt e-commerce healthcheck to opracowana przez nas lista kryteriów UX dobrze zaprojektowanego sklepu internetowego. Wykorzystamy ją, aby sprawdzić co w Twoim e-sklepie może działać jeszcze lepiej.

 

 

  • Jak badamy?
    Audyt e-commerce healthcheck zawiera ponad 130 kryteriów, tzw. heurystyk. Nasi specjaliści realizują badanie na desktopie oraz na urządzeniach mobilnych. 
  • Czego się dowiadujemy?
    Sprawdzamy 7 obszarów, tj.: Strona główna i nawigacja / Wyszukiwanie produktów i strona produktowa / Rejestracja, logowanie i konto użytkownika / Proces koszykowy / Zwroty, kontakt i pomoc / Wymagania ogólne / Wymagania specyficzne dla mobile (wyłącznie w wersji mobile).

Co zyskasz inwestując w audyt e-commerce?

Audyt przeprowadzony na bazie e-commerce healthcheck pozwoli zidentyfikować przyczyny niezadowalającej konwersji, porzuceń koszyka czy spadku lojalności klientów.  

Wyniki przedstawiamy w raporcie, w którym szczegółowo omawiamy niespełnione kryteria i rekomendujemy ulepszenia.

 

Potrzebujesz audytu swojego sklepu internetowego lub platformy B2B?

Korzystamy z cookies. Dowiedz się więcej