
Rezultaty Discovery Sprint – czego się spodziewać?
Discovery Sprint pomaga szybko zweryfikować pomysł biznesowy i jest idealnym pierwszym krokiem w budowaniu użytecznych i skalowalnych aplikacji i systemów biznesowych. Daje nam dobrze […]
Eyetracking to badanie za pomocą urządzenia rejestrującego ruch gałek ocznych – eyetrackera. W trakcie sesji mierzymy fiksacje, czyli skupienia wzroku na poszczególnych elementach Twojego systemu i sakkady czyli ruchy przenoszące wzrok pomiędzy nimi.
Eyetracking jest dobrym uzupełnieniem badań użyteczności. Idealnie sprawdzi się, gdy chcesz przeprojektować swój obecny serwis lub system. Badanie zostanie wtedy włączone w proces szerszej analizy, aby wskazać słabsze miejsca testowanego produktu.
Badanie jest też przydatne, gdy projektujemy całkiem nowy produkt cyfrowy lub nową wersję takiego produktu. Możemy go wtedy dokładnie przetestować, jeszcze zanim zainwestujesz w drogie wrożenie.
Urszula Wysocka – Sermak
Business Design Consultant
+48 513 350 311 +48 513 350 311
urszula.wysocka-sermak@edisonda.pl