Efekty naszej pracy
Moje ING – jak schować bank do kieszeni?
ING Bank Śląski działa na polskim rynku usług finansowych od 1989 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Obecnie obsługuje 4,4 mln klientów detalicznych i posiada ponad 300 oddziałów. Jest jednym z pierwszych banków na naszym rynku, który wprowadził aplikację mobilną do obsługi konta indywidualnego online.
Jakie były cele?
Naszym celem było wsparcie zespołu Banku ING w projektowaniu UX i badaniach systemu do obsługi kont indywidualnych przez Internet. Rozwiązanie miało być dostępne na urządzeniach stacjonarnych, tabletach i smartfonach.
Jak do tego podeszliśmy?
- Dołączyliśmy do zespołu ING, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z wcześniejszych projektów
- Podczas kilkudziecięciu sesji przebadaliśmy setki użytkowników
- Prowadziliśmy badania z respondentami z różnych grup wiekowych, w tym również z seniorami i dziećmi
- Wykorzystaliśmy różne metody badawcze – testy użyteczności, eyetracking, wywiady pogłębione
Aplikacja Moje ING Mobile umożliwia m.in.:
- sprawdzanie stanu konta przed zalogowaniem,
- logowanie Touch ID,
- mobilną autoryzację przelewów oraz przelewy na telefon.
Wiedza, która procentuje
Nasz dedykowany zespół projektantów przez kilka lat wspierał bank w pracy nad rozwojem Mojego ING oraz tworzeniem wielu innych usług bankowych. Nadal regularnie prowadzimy badania UX z użytkownikami. Badamy nowe funkcjonalności oraz produkty.