Moje ING – bankowość, która zmienia wszystko

Moje ING to jedna z pierwszych w Polsce, w pełni responsywna i spersonalizowana bankowość internetowa, nad którą pracowaliśmy wspólnie z zespołem Banku ING.

Efekty naszej pracy

2 mln
pobrań aplikacji Moje ING
2 mln
4,8
ocena aplikacji
4,8
48%
więcej przelewów a aplikacji
48%

Moje ING – jak schować bank do kieszeni?

ING Bank Śląski działa na polskim rynku usług finansowych od 1989 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Obecnie obsługuje 4,4 mln klientów detalicznych i posiada ponad 300 oddziałów. Jest jednym z pierwszych banków na naszym rynku, który wprowadził aplikację mobilną do obsługi konta indywidualnego online.

Jakie były cele?

Naszym celem było wsparcie zespołu Banku ING w projektowaniu UX i badaniach systemu do obsługi kont indywidualnych przez Internet. Rozwiązanie miało być dostępne na urządzeniach stacjonarnych, tabletach i smartfonach.

Jak do tego podeszliśmy?

  • Dołączyliśmy do zespołu ING, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z wcześniejszych projektów
  • Podczas kilkudziecięciu sesji przebadaliśmy setki użytkowników
  • Prowadziliśmy badania z respondentami z różnych grup wiekowych, w tym również z seniorami i dziećmi
  • Wykorzystaliśmy różne metody badawcze – testy użyteczności, eyetracking, wywiady pogłębione

Aplikacja Moje ING Mobile umożliwia m.in.:

  • sprawdzanie stanu konta przed zalogowaniem,
  • logowanie Touch ID,
  • mobilną autoryzację przelewów oraz przelewy na telefon.

Wiedza, która procentuje

Nasz dedykowany zespół projektantów przez kilka lat wspierał bank w pracy nad rozwojem Mojego ING oraz tworzeniem wielu innych usług bankowych. Nadal regularnie prowadzimy badania UX z użytkownikami. Badamy nowe funkcjonalności oraz produkty.

Potrzebujesz wsparcia w projektowaniu i rozwoju produktów bankowych / FinTech?