Eyetracking w e-mail marketingu (RAPORT)

Skuteczność e-mail marketingu można mierzyć za pomocą wielu metod, na przykład analizy klikalności czy otwieralności. Jako badacze User Experience spojrzeliśmy na to zagadnienie z innej strony. Wykorzystaliśmy technologię eyetracking by sprawdzić co dokładnie użytkownicy widzą, kiedy otwierają newsletter.

Już trzykrotnie sprawdziliśmy, co dokładnie użytkownicy widzą, kiedy otwierają newsletter. Wykorzystaliśmy do tego technologię eyetracking. Z opublikowanych w 2011, 2013 i 2015 roku raportów dowiesz się jak tworzyć skuteczne kreacje mailingowe. Podpowiadamy również jaki wpływ na odbiór komunikatu mają dobrze dobrane zdjęcia, kolory oraz fonty.

Badając kilkadziesiąt kreacji reklamowych i newsletterów, staraliśmy się znaleźć odpowiedź na pytanie, w jaki sposób konstruować mailing, aby skutecznie przykuwał uwagę odbiorców.

Pierwsze dwie edycje dotyczyły newsletterów wyświetlanych na ekranach urządzeń stacjonarnych – komputerów i laptopów. W 2015 roku skupiliśmy się na użytkownikach urządzeń mobilnych. Wnioski zawarte w publikacjach, mogą okazać się pomocne podczas projektowania kampanii mailingowych.

Raport

Eyetracking w e-mail marketingu (2011)

Raport

Eyetracking w e-mail marketingu (2013)

Raport

Mobile eyetracking in e-mail marketing (2015)

Korzystamy z cookies. Dowiedz się więcej