Skuteczność e-mail marketingu można mierzyć za pomocą wielu metod, na przykład analizy klikalności czy otwieralności. Jako badacze User Experience spojrzeliśmy na to zagadnienie z innej strony. Wykorzystaliśmy technologię eyetracking by sprawdzić co dokładnie użytkownicy widzą, kiedy otwierają newsletter.
Już trzykrotnie sprawdziliśmy, co dokładnie użytkownicy widzą, kiedy otwierają newsletter. Wykorzystaliśmy do tego technologię eyetracking. Z opublikowanych w 2011, 2013 i 2015 roku raportów dowiesz się jak tworzyć skuteczne kreacje mailingowe. Podpowiadamy również jaki wpływ na odbiór komunikatu mają dobrze dobrane zdjęcia, kolory oraz fonty.
Badając kilkadziesiąt kreacji reklamowych i newsletterów, staraliśmy się znaleźć odpowiedź na pytanie, w jaki sposób konstruować mailing, aby skutecznie przykuwał uwagę odbiorców.
Pierwsze dwie edycje dotyczyły newsletterów wyświetlanych na ekranach urządzeń stacjonarnych – komputerów i laptopów. W 2015 roku skupiliśmy się na użytkownikach urządzeń mobilnych. Wnioski zawarte w publikacjach, mogą okazać się pomocne podczas projektowania kampanii mailingowych.